tirsdag den 21. april 2009

Albansk

Translation to Arabisk (Arabic), Bulgarsk (Bulgarian), Katalansk (Catalan), Tjekkisk (Czech), Tysk (German), Græsk (Greek), Engelsk (English), Spansk (Spanish), Estisk (Estonian), Finsk (Finnish), Fransk (French), Gælisk (Gaelic), Hindi (Hindi), Kroatisk (Croatian), Ungarsk (Hungarian), Indonesisk (Indonesian), Italiensk (Italian), Hebraisk (Hebrew), Japansk (Japanese), Koreansk (Korean), Litauisk (Lithuanian), Lettisk (Latvian), Maltesisk (Maltese), Hollandsk (Dutch), Norsk (Norwegian), Polsk (Polish), Portugisisk (Portuguese), Rumænsk (Romanian), Russisk (Russian), Slovakisk (Slovak), Slovensk (Slovenian), Serbisk (Serbian), Svensk (Swedish), Thailandsk (Thai), Tagalog (Tagalog), Tyrkisk (Turkish), Ukrainsk (Ukrainian), Vietnamesisk (Vietnamese), Kinesisk (forenklet) (Chinese (simplified)), Kinesisk (traditionelt) (Chinese (Traditional)),


Klubi Frederiksberg qeshurit ,
Falkonergårdsvej 4, 1959 Frederiksberg C.
Email: frederiksberglatterklub @ gmail.com
Numri i telefonit 35376408 (+45 35 37 64 08).
(Membership nuk kërkohet. Ju mund të bashkohen për £ 2 në vit).

Next qeshurit Veprimtaria:

Ju keni mundësinë që të tejkalojnë disa nga kufijtë tuaj. Qesh me të tjerët të cilët janë të gatshëm për të lejuar e ngrohjes të flushing nëpërmjet trupit ndërsa ne qeshni pa arsye. It's free dhe qe sapo ardhur nuk ka për abonim. Marrja e familjes, miqtë dhe kolegët, të mësojnë dhe të dinë ata nga një kënd të ri.

E qeshur Frederiksberg Klubi postuar disa kohë më parë një njoftim për shtyp në lidhje me një linjë telefonike e qeshur, ku ju mund të telefononi dhe të marrin 1 minutë e qeshur me një nga trajnerët e qeshur nga Frederiksberg Club. Për shkak të suksesit të saj të shërbimit është ndalur, megjithatë. Por ju mund të dëgjojë disiplinën "falas qeshurit" kryhet nga Frederiksberg qeshura Club - përfundon me regjistrimin e pjesëmarrësve flasim për efektet e të qeshurit. Përdor kufje për të dëgjuar regjistrimin, si ai i jep shumë më të mira të shëndosha.

Pa pagesë fundit shpesh janë kryer vetëm në 5-10 minuta, por në këtë rast ai vazhdon për 17 minuta, jeni tani paralajmëroi.

Kliko KETU! falas për të dëgjuar të qeshura.


Shkarko program për të dëgjuar regjistrimin nëse është e nevojshme.

Të Tel 36950413 ju mund të dëgjoni 1 minutë e qeshur nga një kasetë e mësipërme.

Ju gjithashtu mund të mënyrë tuaj private të qeshura ngjarje në të njëjtën adresë. Llogaritur 1-2 orë për një diplomë të partisë ose qeshje qeshje kompanisë.

E qeshur mund të përdoret gjithashtu therapeutically: qeshje qeshje terapi apo zgjidhjen e konflikteve.

Join Frederiksberg Klubin e qeshur e-mail lista:

Ju do të merrni një email para cdo ngjarje falas.

Send mail adresën tuaj për të : frederiksberglatterklub @ gmail.com

Facebook: Frederiksberg Join Klubit të qeshurit Facebook

TV prova e stresit-dampening fuqi e të qeshurit 7 prill 2009 në 20,50 "zakon" programin me qeshje traineri Thomas Flindt filluar qesh muskujt e chefs në Søllerød Inn.

Shiko video: chefs në Søllerød Inn marrë një vizite të qeshura nga traineri Thomas guriçkë

Shiko video të cilësisë më të mirë (i ngadalshëm shkarko).

Video të cilësisë më të mirë mund të blihet nga TV2 here: Programi "Një e qeshur mirë lehtëson jetën [Link: http://wap.tv2.dk/mobiltvprogram.jsp; jsessionid = aJ9y4jLPh2Q8? Channel = Channel - zakon = 21579822 & programId]

Programi na jep një pasqyrë për rëndësinë e qeshura në shëndet.

I mjek indian Madan Kataria (të qeshura themeluesi i lëvizjes) dikur tha; Mjekësisë nuk mund të prodhojnë një tabletë e cila është po aq i mirë sa 5 minuta qeshje e përditshme. Kjo deklaratë është tani duke u testuar nga. Në javën e 16 - 22 mars 2009 recetën ishte 1 jave qeshura mëngjes për të zënë dhe e njohën Michelin Star restorant në Søllerød. Ky aparat fotografik vijon kuzhinës komandant Jakob De Neergaard, kuzhinier Brajan Mathias student dhe, së bashku me të gjithë stafin e kuzhinës që kanë për të hedhur thika, spoons dhe forks dhe të dorëzohet në univers e të qeshurit për një javë. Pas një jave me të qeshura mëngjes mjeku në programin gjeti se tensioni i gjakut ka rënë mënyrë drastike, platforma e zemrës dhe norma të vërtetë ishte rënë në gjysmën e lartësi fokusi për të 3 personave.

Duke fun tona është thelbësore për mirëqenien në vendin e punës dhe në fakt ka pothuajse një garanci për sukses.

Thomas Flindt thirrje të gjithë të përqëndrohen në ketë argëtim, edhe gjatë orarit të punës: "Ne jemi të zënë në mënyrë që ne të harrojmë që të jetë i pranishëm në jetën tonë. Mendimet tona na tregoni se ne duhet të merrni nesër dhe dje - dhe kjo mund të jetë gjithashtu e vërtetë - por shumë njerëz janë zënë në mënyrë që ata të harroni këtë moment. "Ata harrojnë për të jetuar, qeshni dhe të luajë në këtë moment, dhe kjo krijon stres," tha traineri danisht qeshurit.

DR1-TV program "Ha 'det godt" (rreth shëndetit): Të qeshurit yoga. Marianne Florman pjesë. Doktor Peter Qvortrup Geisling bisedimet rreth të qeshura.



Morning 9/30 qeshurit. Ju duhet të jetë një anëtar i grupit që qesh në mëngjes për të marrë pjesë.

Shko te qeshur ushtrimeve:

në qoftë se ju do të dëshironte të jetë më pak stresues

nëse ju dëshironi të jetë më e relaksuar

nëse ju dëshironi të jetë më pak agresive

nëse doni një klimë më e mirë profesionale

në qoftë se ju doni që të shmangni humor të keq

në qoftë se ju do të donte për të përmirësuar aftësitë tuaja

në qoftë se ju do të donit të përqëndrohet tuaj për të përmirësuar

në qoftë se ju do të donit të rritet bazë disponimin tuaj

nëse ju dëshironi të keni më shumë kurajo

nëse do të donit të guxojnë më shumë

në qoftë se doni të guxojnë për të shkuar përtej limiteve tuaj

në qoftë se ju dëshironi të bëhet më e fuqishme

nëse ju dëshironi të stimuluar tuaj humor

në qoftë se ju do të donit të mësuarit për të rritur aftësinë tuaj

në qoftë se ju do të donit të rritet përqendrimi tuaj

nëse ju dëshironi që të ketë mundësi të lidheni me njerëz të tjerë më të lehtë

nëse ju dëshironi që të jenë më krijues

nëse ju dëshironi që të jenë më lojcak

në qoftë se ju dëshironi të bëhet më e gjallë

want nëse juaj për mendimet mirë shprehë

rast se ju dëshironi të bëhet më i këndshëm

nëse ju dëshironi të jetë më i gëzueshëm

nëse ju dëshironi të donte fellows tuaj më të mirë

nëse doni një natë më e mirë e gjumë

nëse ju dëshironi të have fun ëndrrat

nëse ju dëshironi të jetë më i natyrshëm

në qoftë se ju dëshironi të bëhet më pak negative

nëse ju dëshironi të jetë më pak i nervozuar

në qoftë se ju dëshironi të bëhet më i vetëdijshëm

nëse ju dëshironi që të jenë më pozitiv

nëse ju dëshironi që të jetë e aftë për të marrë një rrezik

nëse ju dëshironi që të jenë më të qetë

nëse do të donit të bilancit tuaj vetë nderim

nëse ju dëshironi të keni më shumë besim

nëse ju dëshironi që të jetë jeta fun

në qoftë se ju dëshironi të bëhet më i qeshur

nëse duan të jenë të bukur

nëse ju dëshironi të jetë më social

në qoftë se ju dëshironi të bëhet më pak i lagësht

në qoftë se ju dëshironi të bëhet më tërheqës

nëse ju dëshironi që të jetë e aftë të mendojnë qartë

nëse ju dëshironi të keni më shumë qëndrueshmëri

nëse do të donit të zhvilluar vetes

në qoftë se ju doni më shumë rehati

nëse ju dëshironi të jenë më të hapur

nëse doni edhe më të bukur sytë

nëse ju dëshironi ... (kjo listë mund të jenë të vazhdueshme).

Botërore të qeshura ditë. Së pari të dielën në maj, në Bakken (Dyrehaven në Klampenborg).

Shkarko poster nga 2008

Shkarko poster nga 2009






E qeshur Frederiksberg Klubi i ngjarjeve kulturore këtu .

Klubet e tjera të qeshura 'aktiviteteve
(shih "Kalenderen"):
këtu .

Sport Theater. .
Ne jemi një audiencë aktive për teatër sportive:

Ne i plotësojnë Lama e teatër sallë sporti në Kulturhuset, Ishujt Brygge 18 (falas).

Shih Lama-teatër sportive këtu:
www.lamaimpro.dk.
Shiko këtu: www.dethvidesnit.dk.

Shih e përgjithshme e grupeve të ndryshme improteater:
këtu

.



Frederiksberg në Klubin e qeshur
gazetë lokale në Frederiksberg
Kliko mbi foto.

Ushtrimet e qeshur këtu.



Televizionit të qeshurit yoga këtu.
Get software të dëgjojë atë

Pa pagesë qeshurit (e qeshur pa udhëzimi, tinguj regjistrim) këtu
Get software të dëgjojë atë

Efektet e të qeshurit këtu

E qeshur Frederiksberg Klubi website ka ftuar palët e interesuara për të ndihmuar për të shkruar një novelë rreth një e qeshur e klubit. Lexoni romanin këtu

Poezi. Site përdoruesit gjithashtu janë të ftuar për të shkruar poezi për të qeshura. Lexoni poezi këtu

Funny njësi këtu

Perandoria e Kafshëve këtu

Funny fotove nga Rusia këtu

Funny fotot e WC e gjithë bota këtu

Funny video këtu

Prill budalla këtu

Tualeti Humor këtu

Drop Humor këtu

Sexual Humor këtu

Language konfuzion këtu

I gjallë personi të artit këtu

Piktori më Denmarks funny këtu

Did you know? Wonderful informacion. këtu

Duke përdorur humor të mbani mend (të dëgjojë intervistë nga danisht Broadcasting Corporation). këtu

Letërsi në të qeshura dhe humor këtu

Neni rreth vullnet-trajnim këtu

A është e shëndetshme për të qarë? këtu

Regjistrin e email-it tuaj për të frederiksberglatterklub@gmail.com
dhe ju do të merrni informacion aktual në lidhje me ngjarjet e ardhshme.

I pamartuar Polterabend partisë


Qeshje terapisë


Zgjidhjen e konflikteve të qeshura


Event në bizneset e qeshur


Frederiksberg Latterklubs site

Ingen kommentarer: